Spotkanie, koniec i tory, czyli III Tydzień Adwentu

zima-8Ostatni tydzień w Pobiedziskach pełen spotkań bardzo różnych. Spotkanie z taksówkarzem, który właśnie obchodził 60-te urodziny. Spotkanie z samotnymi kaczkami i polną myszką nad stawem. Spotkanie ze wspólnotą. Spotkanie z Przyjacielem… a dziś spotkanie Maryi z Elżbietą. Pełne Bożego Ducha. Pełne prawdziwej radości!

W przedszkolu jasełka. Piękne, bo dzieci tak pięknie występowały. Życzenia w wielu językach, anioł spadający z nieba, kolędy, prezenty… Tylko dla trzech postaci zabrakło miejsca na scenie. Pewnie Pan Jezus rodził się gdzieś w sali obok. Samotnie, bez tłumów na widowni, jak zawsze…

dzieciKoniec świata spędziłam w pociągu pędzącym na wschód. Pozostała po nim myśl trafna (podkradziona Bogusi – dzięki :)) I przypomniały się słowa Szymona Hołowni. Dlaczego tyle zła jest na tym świecie? Bo ty i ja nie mieliśmy czasu…

Ja, jak wszyscy, nie miałam czasu. Bo dużo do zrobienia, a sił nie tak dużo. Kartki nie wysłałam do przyjaciół ani jednej i żadnego listu nie napisałam. Za to jest zaproszenie na rekolekcje (http://www.siostry-sc.pl/rekolekcje/) i to będzie musiało wystarczyć…

Dodaj komentarz

Skomentuj

  • Galeria zdjęć

  • Znajdź coś dla siebie

  • archiwum

  • Statystyki

    • 139,690 odwiedzin od 16.01.2010
  • Kalendarz

    Grudzień 2012
    Pon W Śr C Pt S N
    « List   Sty »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
