Pierniczki, Kenia i Zuchy czyli II Tydzień Adwentu

adwent-10Ostatnie dni minęły pod znakiem świątecznych przygotowań. Zarówno zamykania różnych spraw przed moim wyjazdem do domu, jak i przygotowywania świątecznych wypieków 😉

Moje myśli wędrowały też po raz kolejny do Kenii. Przypominałam sobie jak w zeszłym roku przygotowywałam się do świąt, które były tak różne od tych przeżywanych w Polsce. Wspomnienia powróciły też za sprawą Eleni, która właśnie jest w Nairobi i Michała, który zaprasza po raz kolejny do wsparcia Josephata i Fountain of Youth. Jeśli więc jeszcze szukacie prezentów na ostatnią chwilę, to polecam Waszej uwadze kolczyki prosto z Githurai, które zresztą osobiście wiozłam na własnych plecach 😉

Tymczasem u nas zima w pełni trzymała się aż do dziś – w piątek udało mi się wyskoczyć na szybką sesję oszronionej Natury. Możecie podziwiać zdjęcia w galerii i mobilizować się do prędkiego przyjazdu do Pobiedzisk 😉

zima-25W weekend gościły u nas zuchy i aż łezka mi się w oku zakręciła na modlitwę harcerską. Dzieciaczki były przeurocze! Dzielnie znosiły mrozy przy ognisku i nie rozniosły nam domu (nawet nie wyjadły ogromnych pokładów pierniczków!), więc weekend był bardzo udany 😉 Na Mszy śpiewały roratnią piosenkę, która jak się dowiedziałam, jest hitem Arki Noego. Brzmiała naprawdę wzruszająco w wykonaniu tych maluszków 🙂

1. Zostawili wszystko nie patrząc na siebie
To nie dieta to post o wodzie i chlebie

Ref: Kto patrzy na nich z boku, może być w lekkim szoku
To niepojęte dla świata życie Bożego wariata
Poszli w ciemno za światłem, chociaż nie było to łatwe

2. To ostatni grosz ubogiej wdowy
Cały majątek wrzuciła do skarbony

3. To nieustanna modlitwa
Torpeda światła duchowa amunicja

Dodaj komentarz

Skomentuj

  • Galeria zdjęć

  • Znajdź coś dla siebie

  • archiwum

  • Statystyki

    • 135,023 odwiedzin od 16.01.2010
  • Kalendarz

    Grudzień 2012
    Pon W Śr C Pt S N
    « List   Sty »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
