Kuchnia, garaż i liturgia, czyli tydzień trzeci

Tydzień gotowania został zakończony, ku mojej ogromnej radości. Na szczęście obyło się bez ofiar, bo nawet nie byłoby jak jechać do szpitala. Nasza dzielna Astra odmawiała bowiem współpracy dopóki nie została podpięta do prostownika, a tenże domagał się wymiany bezpiecznika. Oprócz więc zgłębiania tajników kuchni,  zapoznałam się z kolejnymi częściami miasteczka w poszukiwaniu stacji benzynowej.

W weekend natomiast gościliśmy grupę z neokatechumenatu, więc miałam okazję po raz pierwszy uczestniczyć w ich specyficznej Eucharystii. Zostałam z różnych stron uprzedzona o jej inności, bym była przygotowana na to co zastanę. Chyba nic jednak nie jest w stanie mnie już zaskoczyć, bo wszak bywałam i na „pamiątkach” Świadków Jechowy i na nabożeństwach Zielonoświątkowców… więc cóż może być tak radykalnego wewnątrz tradycji katolickiej? Liturgia była wzruszająca – z mocnymi świadectwami i ważną homilią. Bardzo się cieszę, że choć na chwilę mogłam być częścią czegoś co kiedyś wydawało mi się tajemniczym dziwactwem, a dziś zyskało moją sympatię i zapisało się wartościowymi doświadczeniami w moim trzecim tygodniu 🙂

Z pięknej jesieni już niewiele zostało, prócz ton liści do zgrabienia z naszej uliczki. Pobiedziska zasnuła gęsta mgła, która tym bardziej sprzyja delektowaniu się niedzielną ciszą… zakłóconą jedynie dźwiękami pianina i głębokim głosem Gintrowskiego, który brzmi dziś naprawdę jak z zaświatów…

Dodaj komentarz

Skomentuj

  • Galeria zdjęć

  • Znajdź coś dla siebie

  • archiwum

  • Statystyki

    • 135,106 odwiedzin od 16.01.2010
  • Kalendarz

    Październik 2012
    Pon W Śr C Pt S N
    « Wrz   List »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
