O tym jak Bóg nauczył mnie latać

Kiedy szybuje się wysoko w powietrzu, patrząc na maleńki świat, trudno nie pomyśleć o tym jak fantastycznie został on stworzony i jak cudownie, że możemy być jego częścią.

Pan Bóg nie tylko sprawił, że mogłam pojechać do Chorwacji i odbić się od ziemi naprawdę wysoko, ale przede wszystkim codziennie sprawia, że spełniają się moje największe marzenia w często zaskakujący sposób.

Sam wyjazd był fantastyczny! Chorwacja jeszcze piękniejsza niż pamiętałam. Nawet upał tak bardzo nie doskwierał, kiedy spacerowało się wąskimi uliczkami w przemiłym towarzystwie lub żeglowało w powietrzu wysoko nad drzewami. Co prawda  nie obeszło się bez incydentów – dwie osoby lądowały na drzewach (w tym ja, choć to była wersja lajtowa ;)), jedna przydzwoniła w stok, a inna została na jakiś czas paralitykiem. Mieliśmy też przypadek wieloosobowościowej głębokiej dysfunkcji startowej (Deep Starting Disorder)… ale zakończenie było szczęśliwe jak w każdej dobrej bajce 🙂

Dla mnie to był ostatni duszpasterski wyjazd i czas wielu podsumowań. Za chwilę bowiem zaczynam zupełnie nowy rozdział swojego życia w zakonie Sacre Coeur… Wiele musiało się wydarzyć nim doszłam tu gdzie teraz jestem. Wszystko jednak było ważne i cenne – nie wymazałabym ze swojego życia nawet jednego dnia. Musiałam płakać, by odnaleźć radość; musiałam zweryfikować swoje marzenia, by odnaleźć szczęście i musiałam pojechać na drugi koniec świata, by przypomnieć sobie, że Jezus jest moją największą Miłością i by dostać zaproszenie, którego nigdy się nie spodziewałam.

Kiedyś chciałam, żeby Bóg dał mi siłę, bym mogła szybciej biegać. On nauczył mnie latać.

Poprzedni wpis
Dodaj komentarz

Skomentuj

  • Galeria zdjęć

  • Znajdź coś dla siebie

  • archiwum

  • Statystyki

    • 135,106 odwiedzin od 16.01.2010
  • Kalendarz

    Wrzesień 2012
    Pon W Śr C Pt S N
    « Sier   Paźdź »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
