Ostatnia niedziela i prezenty od Pana Boga

Zupełnie niespodziewanie dostałam zaproszenie na dzisiejszą Mszę kończącą 70-te spotkanie tzw. Prokuratorów Towarzystwa Jezusowego z o. Generałem Nicolasem Adolfo na czele. Msza była przepiękna i czuć było niesamowitą ignacjańską atmosferę 🙂

Przez ostatni tydzień specjalni delegaci z całego świata debatowali nad stanem zakonu i składali sprawozdania z czteroletniej działalności swojej prowincji. Sporo też w dyskusjach poświęcono Afryce i jej roli w dzisiejszym świecie. O spotkaniu przeczytacie na specjalnej stronie i tam też znajdziecie wywiad z o. Nicolasem, który cytuje azjatyckiego jezuitę. Mówi o tym, że Chrystus jest drogą, prawdą i życiem – w Europie wciąż poszukujemy prawdy, w Azji szuka się drogi, a w Afryce po prostu jest życie. Bardzo to trafne porównanie – po tym roku prawdziwie czuję, że tutaj właśnie jest życie.

Oprócz Mszy załapałam się na pyszny lunch w towarzystwie członków Towarzystwa, łącznie z lodami i ciastem, które oczywiście musiał kroić sam o. Generał 😉 Odbyłam też przemiłą rozmowę z naszym rodakiem – o. Robertem 🙂 Nie mogę sobie wyobrazić wspanialszej ostatniej niedzieli na Czarnym Lądzie!

To jednak nie jedyny prezent na zakończenie, jaki dostałam. Na ostatnie dwa tygodnie wróciłam jeszcze do st. Aloysius, gdzie prowadzę krótki kurs komputerowy dla moich absolwentów. Okazało się, że w zeszłym tygodniu przyjechały nowe komputery po dwóch latach oczekiwań i będzie mi dane poprowadzić pierwsze w historii zajęcia, na których każdy z uczniów będzie mógł usiąść przy własnym komputerze – cóż za wydarzenie! 🙂

A któż wie jakie jeszcze niespodzianki czekają mnie do soboty? 😉

Dodaj komentarz

Skomentuj

  • Galeria zdjęć

  • Znajdź coś dla siebie

  • archiwum

  • Statystyki

    • 139,690 odwiedzin od 16.01.2010
  • Kalendarz

    Lipiec 2012
    Pon W Śr C Pt S N
    « Czer   Sier »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
