Święto Wolności

Dziś święto narodowe w Kenii. Madaraka Day, święto wolności. Z wolnością jak wiadomo wszędzie jest problem. Jeśli nie jesteśmy niewolnikami w jawny sposób, to stajemy się niewolnikami tego co niewidzialne, tego co ukryte – naszego egoizmu, zachłanności, pychy, ambicji… dziś więc moje modlitwy o to, byśmy stawali się coraz bardziej wolni, bo wszak „ku wolności wyswobodził nas Chrystus” 🙂

Tym, którzy martwią się o moje zdrowie, daję znać, że mam się już dużo lepiej i za kilka dni powinnam być już zdrowa jak ryba 🙂 Jutro spodziewam się wyników dodatkowych badań, więc powinno się wyjaśnić do końca co mnie zaatakowało.

Tymczasem w Polsce ostatnie przygotowania do EURO (obiecałam, że na to patrzeć nie będę i słowa dotrzymałam ;)), a w Londynie przygotowania do olimpiady. Zapraszam Was do obejrzenia reklamy, która mnie zupełnie urzekła (ze specjalnym pozdrowieniem dla zprocteryzowanych ;))

[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=3XVqgQH0ayQ%5D

Następny wpis
Dodaj komentarz

Skomentuj

  • Galeria zdjęć

  • Znajdź coś dla siebie

  • archiwum

  • Statystyki

    • 135,107 odwiedzin od 16.01.2010
  • Kalendarz

    Czerwiec 2012
    Pon W Śr C Pt S N
    « Maj   Lip »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
