W duchu św. Ignacego

Wczoraj miałam przyjemność uczestniczyć w tzw narodowej Mszy św młodych (National Youth Mass). Zjechali się ludzie z całego kraju – szkoły, grupy młodzieżowe, studenckie. Były prawdziwe tłumy. Prawie 4-godzinną Mszę odprawiał biskup z Nakuru. Wszystko z dużym rozmachem i pompą – szkoda tylko, że nagłośnienie nie było najlepsze i ciężko było cokolwiek zrozumieć. Ja pomagałam naszej ekipie magisowej w sprzedaży gadżetów, co okazało się prawdziwym sukcesem 🙂

Dawno nie dzieliłam się z Wami modlitwą, więc dziś nadrabiam. Polecam Wam myśl przewodnią magisowego weekendu – jak zwykle św. Ignacy inspiruje!

PROŚBA O GORLIWĄ SŁUŻBĘ BOŻĄ

Słowo Odwieczne,
Jednorodzony Synu Boży,
proszę Cię, naucz mnie służyć Ci tak,
jak tego jesteś godzien.
Naucz mnie dawać, a nie liczyć;
walczyć, a na rany nie zważać;
pracować, a nie szukać spoczynku;
ofiarować się, a nie szukać nagrody innej
prócz poczucia, że spełniłem Twoją najświętszą wolę.
Amen.

Poprzedni wpis
Następny wpis
Dodaj komentarz

Skomentuj

  • Galeria zdjęć

  • Znajdź coś dla siebie

  • archiwum

  • Statystyki

    • 139,688 odwiedzin od 16.01.2010
  • Kalendarz

    Marzec 2012
    Pon W Śr C Pt S N
    « Lu   Kwi »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
