Magisowa sobota

Na sobotę czekałam już od kilku dni, bo szykowało się ciekawe spotkanie inaugurujące rok w magisowej grupie z Kenyatta University. Dzień zaczął się trudnościami, z powodu mojego własnego lenistwa. Nie chciałam jechać do miasta na ogólne spotkanie, wiedząc, że wszyscy wybierają się w moim kierunku na południe od Nairobi do Ngong. Umówiłam się więc, że zgarną mnie po drodze. Niestety tym razem zasada nie spieszenia się mnie zawiodła i okazało się, że zbyt późno dotarłam pod Kenyatta Hospital, gdzie mieli na mnie poczekać. Dalej więc odbyłam podróż 4 matami i motorem, aby dogonić resztę. Udało się jednak i zupełnie nie żałuję! Ngong Hills to pasmo siedmiu pagórków w klimacie bardzo bieszczadzkim. Dopiero kiedy tam dotarłam, przypomniałam sobie, że o tym miejscu wspominał mi już ktoś podczas poprzedniego pobytu w Nairobi. Nasza ekipa dotarła spokojnym krokiem na trzecią górkę, z której już rozciągał się piękny widok na okoliczne tereny.

Słońce grzało bardzo mocno, a na górze w dodatku wiał wiatr, więc znowu spaliłam sobie nos (czasem zapominam, że jestem biała i powinnam się zaprzyjaźniać z kremem do opalania ;)) Wiem, że to okrutne pisać o tym, kiedy w Polsce -20… ale musicie mi wybaczyć, bo taka jest brutalna rzeczywistość – ponad 50st różnicy temperatur!

Na górze dobrze bawiłam się podczas gier i zabaw oraz tradycyjnego magisowego dzielenia. Dobry to był dzień zaiste 😉 Kolejne spotkanie, tym razem całego Magisu afrykańskiego, odbędzie się na początku marca w Dar es Salam w Tanzanii. Nie wiem czy uda mi się dotrzeć, ale brzmi zachęcająco 🙂

Więcej zdjęć sobotnich znajdziecie tam gdzie zawsze 🙂

Dodaj komentarz

Skomentuj

  • Galeria zdjęć

  • Znajdź coś dla siebie

  • archiwum

  • Statystyki

    • 135,023 odwiedzin od 16.01.2010
  • Kalendarz

    Luty 2012
    Pon W Śr C Pt S N
    « Sty   Mar »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    272829  
