Subukia pełna róż

Holy Mary of Subukia

Powróciłam szczęśliwie ze świata pół-ciszy 🙂

Bardzo dziękuję wszystkim, którzy pamiętali o mnie w modlitwie! Franciszkanie z Subukii to naprawdę fantastyczni ludzie. Bardzo dobrze minął mi czas z nimi i bardzo pomogli też dobrej mojej modlitwie. Codziennie rano i popołudniu miałam okazję być z nimi w kaplicy, a w międzyczasie udawałam się na spacery pod górkę do cudownego źródełka Maryi z Subukii, krocząc wzdłuż długiej Drogi Krzyżowej (tabliczki nadal czekają na wykończenie, a znając afrykański pośpiech, będą gotowe akurat na Wielki Post ;)) Odwiedziłam też ciekawe miejsce jakim jest droga światła – kompozycja zrobiona z kolorowych kafelków dokładnie na równiku.

nowa światynia

Wśród pięknego krajobrazu jednak nie brakuje ciężkiej pracy – robotnicy uwijają się przy budowie ogromnej świątyni, inni odbudowują schody na górce… a franciszkanie w pocie czoła zbierają kukurydzę 🙂

 

 

Piękna mojemu wyjazdowi dodały też wielkie pudła róż, które zostały podarowane franciszkanom i wkrótce rozstawione zostały po całym Sanktuarium.

Zapraszam do zobaczenia kilku zdjęć, jak zwykle na picasie. Dla wielbicieli zjawisk botanicznych też specjalny album roślinny 🙂

 

Modlitwa o Pokój

O Panie, uczyń z nas narzędzia Twojego pokoju,
Abyśmy siali miłość tam, gdzie panuje nienawiść;
Wybaczenie tam, gdzie panuje krzywda;
Jedność tam, gdzie panuje zwątpienie;
Nadzieję tam, gdzie panuje rozpacz;
Światło tam, gdzie panuje mrok;
Radość tam, gdzie panuje smutek.

Spraw abyśmy mogli,
Nie tyle szukać pociechy, co pociechę dawać;
Nie tyle szukać zrozumienia, co rozumieć;
Nie tyle szukać miłości, co kochać;

Albowiem dając, otrzymujemy;
Wybaczając, zyskujemy przebaczenie,
A umierając, rodzimy się do wiecznego życia.

Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

św. Franciszek z Asyżu

Poprzedni wpis
Dodaj komentarz

Skomentuj

  • Galeria zdjęć

  • Znajdź coś dla siebie

  • archiwum

  • Statystyki

    • 139,688 odwiedzin od 16.01.2010
  • Kalendarz

    Grudzień 2011
    Pon W Śr C Pt S N
    « List   Sty »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
