Nie mów mi…

Dziś dzielę się z Wami kolejną wtorkową modlitwą. Mnie poruszyła w wielu miejscach.

Nie mów mi…

Nie mów mi co Jezus może dla mnie zrobić,
ale pokaż mi co zrobił dla ciebie

Nie mów kazań o tym, że Bóg jest dobry,
ale daj mi doświadczyć Jego dobroci w twoim życiu

Nie głoś Świętej Ewangelii Jezusa,
ale udowodnij mi, że odmieniła twoje serce

Nie wyznawaj miłosierdzia Bożego
ale daj mi być świadkiem przebaczenia w twojej wspólnocie

Nie nalegaj na idealne współczucie,
ale pokaż mi swoje współczujące serce dla słabych

Nie mów o pokorze,
ale przekonaj mnie cierpliwością dla własnych słabości

Nie uwielbiaj Świętego Imienia Bożego,
ale daj mi usłyszeć pochwały i uznania dla twoich wrogów

Nie imponuj mi wielkimi inicjatywami dla ubogich,
ale pokaż mi jak ich kochasz i troszczysz się o nich

Nie potępiaj zła i grzechu,
ale daj mi usłyszeć wyznanie swoich własnych win

Nie proś mnie bym podążał za Duchem Świętym,
ale zaakceptuj mnie, a poznam twojego Ducha

Nie mów mi bym uwierzył w twojego zbawiciela,
ponieważ to czego potrzebuję to przyjaciel, który został zbawiony

Dodaj komentarz

4 Komentarze

  1. Piękna , dziękuję

    Odpowiedz
  2. Ada

     /  Grudzień 7, 2011

    Wzruszyłam się, Ewo 🙂

    Odpowiedz
  3. Stanisław

     /  Grudzień 16, 2011

    Ewo, dziękuję i gratuluję.
    Też dodanych kwiatków na picasa.
    Dziękuję i mocno Ciebie pozdrawiam.

    Odpowiedz
  4. Bober

     /  Styczeń 5, 2012

    AMEN! Ewo niech tak będzie!

    Odpowiedz

Skomentuj

  • Galeria zdjęć

  • Znajdź coś dla siebie

  • archiwum

  • Statystyki

    • 140,071 odwiedzin od 16.01.2010
  • Kalendarz

    Grudzień 2011
    Pon W Śr C Pt S N
    « List   Sty »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
