Milka. Powiedz NIE!

Milka ogłosiła sympatyczny konkurs na plakat.

Jeszcze dziś rano na tej stronie można było na pierwszym miejscu, z 4600 punktami, znaleźć plakat o treści mniej więcej takiej:
„Bo jak śmierć potężna jest miłość” PnP (8,6)
Kocham Cię. Ja też. I ja.
Ojciec, Syn i Duch Święty.

Inicjatywa wydawała mi się godna poparcia – i jak się okazało nie tylko mi, bo w ciągu nocy, kiedy zagłosowałam, to samo zrobiło ponad tysiąc innych osób. Plakat uplasował się na pierwszym miejscu, zostawiając daleko w tyle konkurentów… po czym zniknął…

W pewnym momencie wszystkie linki przestały działać, nie było śladu w rankingu, jakby plakatu nigdy nie było. Jak się później okazało, został usunięty przez organizatorów za obrazę uczuć religijnych(!) i łamanie regulaminu(!). Ciekawe, że wieszanie roznegliżowanych panienek i reklam pełnych przemocy nie robi już na nikim wrażenia, a plakat odnoszący się do miłości Boga zostaje ocenzurowany. Poczułam się przez moment conajmniej jak w głębokim komunizmie…

Ludzie! Dokąd ten świat zmierza??

Osobiście wzywam Was do bojkotu fioletowych słodyczy. Może komuś to da do myślenia?

Poprzedni wpis
Następny wpis
Dodaj komentarz

Skomentuj

  • Galeria zdjęć

  • Znajdź coś dla siebie

  • archiwum

  • Statystyki

    • 135,106 odwiedzin od 16.01.2010
  • Kalendarz

    Luty 2009
    Pon W Śr C Pt S N
    « Sty   Mar »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728  
