Odkrycie muzyczne

Czasami jak mam ochotę posłuchać jakiejś nowej muzyczki to wrzucam youtube, szukam czegoś co akurat chodzi mi po głowie i potem skaczę sobie po „related”. W ten sposób dotarłam do piosenki Hallelujah w wykonaniu kilku panów – m.in. niejakiego Kurta Nilsena. Okazało się, że jest to norweski zwycięzca światowej edycji Idola, który objawił się światu już wieki temu, bo w 2003 roku! (co potwierdza moje zacofanie jeśli chodzi o światowe wydarzenia). Gość ma tak niesamowity głos, że powalił mnie na kolana! Od razu przejrzałam wszystko co znalazłam w jego wykonaniu i się nie zawiodłam. Polecam bardzo! Doczytałam, że cała czwórka (Kurt Nilsen, Espen Lind, Askil Holm, Alejandro Fuentes) nagrała płytę pt: „Hallelujah live” a sam Kurt wydał już 3 solowe płyty. Chyba wybiorę się na wycieczkę w kierunku Empika 🙂

Poprzedni wpis
Następny wpis
Dodaj komentarz

Skomentuj

  • Galeria zdjęć

  • Znajdź coś dla siebie

  • archiwum

  • Statystyki

    • 139,690 odwiedzin od 16.01.2010
  • Kalendarz

    Lipiec 2008
    Pon W Śr C Pt S N
    « Czer   Sier »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
