Przeprowadzka

Oj, daaaawno mnie tu nie było… nie żeby nic się nie działo, ale to wszystko jak zwykle przez tzw. „problemy techniczne”, które znając złośliwość rzeczy martwych (za taką bowiem możemy chyba technikę uznać), po prostu pojawiają się zawsze w najmniej odpowiednim momencie…

A więc nadszedł czas zwijania manatek. Poszło raczej gładko, bo w końcu to już piąta przeprowadzka w ciągu ostatnich 16 miesięcy, więc na pewno wprawy mi nie brakuje. Uświadomiłam sobie jednak, że jakoś gratów mi nie ubywa (a wręcz odwrotnie) i zaczęłam zastanawiać się nad słusznością posiadania całego zgromadzonego przez 6 (tak, to już 6!) lat studiów, majdanu. Powstało też w międzyczasie istotne pytanie: ile kursów lanosem potrzeba do efco-przeprowadzki? Na szczęście nie dane mi było poznać odpowiedzi, bo z pomocą przyjechał Świst ze swą niezawodną Laguną, która przewiozła w swoim życiu wiele ton sprzętu, więc poradziła sobie doskonale 😉

Oprócz przeprowadzki, jeszcze coś powstrzymywało mnie od systematycznego siedzenia nad pracą magisterską (i pisaniem bloga ;)). Udało mi się bowiem skutecznie doprowadzić mojego laptopa do przemęczenia i trwałego odmówienia współpracy. I to nie przez jeden dzień, ale całe tygodnie. Kiedy jednak poczułam smak powrotu do domu, gdzie na biurku leży dobra książka – zamiast świecącego ekranu, a w tle leci dobra muzyka z radia – zamiast świstu wentylatorów, poczułam się naprawdę wolna. Nagle przestało mi się spieszyć, miałam czas, żeby się wyspać, a w moim pokoju pojawiła się jakby lepsza aura… więc grzecznie oczekiwałam na mój nowy komputerek, nie próbując nawet reanimować starego grata. Kiedy jednak już dotarła zza wielkiej wody moja funkiel-nówka-nie-śmigana Toshibka, to nie mam juz żadnej wymówki przed systematycznym klepaniem, więc teraz tylko: Vista out, welcome Ubuntu i do dzieła 🙂

Poprzedni wpis
Następny wpis
Dodaj komentarz

Skomentuj

  • Galeria zdjęć

  • Znajdź coś dla siebie

  • archiwum

  • Statystyki

    • 135,107 odwiedzin od 16.01.2010
  • Kalendarz

    Lipiec 2008
    Pon W Śr C Pt S N
    « Czer   Sier »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
