Łańcuszki – o zgrozo

Kilka dni temu dostałam od kolegi łańcuszek. Zaczynał się od słów: „nie cierpię łańcuszków, ale nie mam zamiaru przez jakiś banalny zabobon wpaść w kłopoty więc go przesyłam dalej”. Czytając pomyślałam sobie: „Oj, biedny jesteś, jeśli Twoje szczęście zamiast od łaski Pana Boga zależeć ma od przesłania dalej głupiego maila”… i o fakcie szybko zapomniałam. Dzisiaj jednak przez chwilę temat do mnie wrócił, bo przypomniałam sobie, że w łańcuszku napisane było, że czekają mnie straszne rzeczy jeśli mail nie zostanie przesłany w ciągu 96 godzin, czyli 4 dni. Ponieważ ostatnie dni były bogate w miłe spotkania i ciekawe wydarzenia, pomyśałam sobie, że sprawdzę kiedy te 4 dni minęły żeby utwierdzić się w przekonaniu, że wszystko w rękach Najwyższego i żadne nieszczęście nie stało się moim udziałem. Otwieram więc kalendarz, otwieram maila i… konsternacja. 96 godzin minie dopiero dzisiaj o 18:49. Niemożliwe… sprawdzam jeszcze raz. Nadal wynik ten sam… i przez chwilę dziwne ukłucie w sercu, myśl „a jeśli…?” – jeszcze pół dnia… Na szczęście ten dziwny stan trwał zaledwie chwilę i szybko zapomniałam o całej sprawie. Dzień okazuje się miły, jak zwykle – krótka podróż po mieście, kilka ważnych zakupów dokonanych, piękne tulipanki w kaplicy postawione, po STERowym spotkaniu do domku. Zgodnie z rytuałem jedną ręką zdejmuję buty a drugą włączam kompa i odpalam pocztę. A tam pośród wielu bzdur mailowych (nie mylić ze spamem – po prostu ludzie na różne listy jakieś bzdury piszą) dwie absolutne perełki. Dwa piękne dowody na to, że ta moja marna egzystencja na tym świecie może się czasami jeszcze do czegoś komuś przydać. Po prostu przez chwilę poczułam się naprawdę potrzebna! Dziękuję Wam za to przepiękne uczucie! Dzięki, że jesteście 🙂

…i wtedy uświadomiłam sobie, że już przecież dawno po 19.00. Mój światopogląd się nie zaburzył. Pan jest nadal wszechmocny i łaskawy. Łańcuszki są nadal głupie.

Poprzedni wpis
Następny wpis
Dodaj komentarz

Skomentuj

  • Galeria zdjęć

  • Znajdź coś dla siebie

  • archiwum

  • Statystyki

    • 139,688 odwiedzin od 16.01.2010
  • Kalendarz

    Kwiecień 2008
    Pon W Śr C Pt S N
    « Mar   Maj »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
