Dzień Niepodległości

Przeżyłam dzisiaj niezwykłe zaskoczenie wracając wieczorem ze szkolenia. Otóż wychodząc z metra zostałam przewitana wielkim napisem z okazji dzisiejszego ważnego święta narodowego. Kto by pomyślał, że po upadku IV RP tak hucznie będziemy świętować Dzień Niepodległości na warszawskim Ursynowie! Co prawda pomysłodawcy mogli zamiast „wesołych świąt” napisać raczej „wesołego święta” albo „wesołego dnia niepodległości”, ale już szczegółów się czepiać nie będę. Zastanawiałam się też przez chwilę co oznaczają zamieszczone obok napisu dzwonki, ale po krótkim namyśle zrozumiałem, że na pewno chodziło o dzwony na cześć zwycięstwa narodu polskiego.

Mam nadzieję, że ta piękna patriotyczna tradycja się utrzyma i za rok organizatorzy postarają się o jeszcze lepszą oprawę wizualną. No i ode mnie Wam wszystkim również wesołych świąt 🙂

Poprzedni wpis
Dodaj komentarz

Skomentuj

  • Galeria zdjęć

  • Znajdź coś dla siebie

  • archiwum

  • Statystyki

    • 135,023 odwiedzin od 16.01.2010
  • Kalendarz

    Listopad 2007
    Pon W Śr C Pt S N
    « Paźdź   Gru »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
