Modlitwa o dobry dzień w pracy

Piękna modlitwa znaleziona w jednym z biur SM. Tego mi było trzeba przez wiele lat!

Boże, daj mi dzisiejszego dnia:
energię potrzebną do zmierzenia się z moją pracą,
wytrwałość potrzebną do tego, żeby wykonywać ją dobrze,
samodyscyplinę, która pomoże mi pracować ciężko:

     nawet jeśli nikt mojej pracy nie zobaczy
     nawet jeśli nikt mojej pracy nie pochwali
     nawet jeśli nikt mojej pracy nie uszanuje

samodyscyplinę, która pozwoli mi wyprodukować wszystko najlepiej jak potrafię
uprzejmość, która pozwoli, że będzie ze mną łatwo żyć i pracować

Pomóż mi dzisiejszego dnia być otuchą dla smutnych
Pomóż mi dzisiejszego dnia być przyjacielem dla samotnych
Pomóż mi dzisiejszego dnia zachęcić tych, którzy są zniechęceni
Pomóż mi dzisiejszego dnia pomóc tym, którzy są w potrzebie
Pomóż mi dzisiejszego dnia wzmocnić tych, którzy są słabi

Niech Twój Święty Duch doda mi
sił i odwagi
przez Chrystusa Pana naszego
AMEN

Dobrego tygodnia pracy! Choć ten wyjątkowo krótki ;)

W bonusie zupełnie przypadkiem znalezione nagranie z kawałka Mszy w moim kościele – enjoy! :)

Poprzedni wpis
Dodaj komentarz

2 komentarzy

  1. Danusia

     /  Listopad 24, 2011

    Piękna modlitwa, też zacznę się nią modlić.

    Odpowiedz
  2. MAGDA

     /  Październik 24, 2012

    Modlitwa bardzo potrzebna mi dzisiaj i każdego dnia w mojej trudnej do zniesienia pracy.
    Dziękuję

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

  • Galeria zdjęć

  • Znajdź coś dla siebie

  • O mnie słów kilka…

    Ewa Bartosiewicz

    Zakonnica...

    jestem nowicjuszką u sióstr Sacre Coeur, szczęśliwie mieszkająca we wspólnocie w Markach

    Wolontariuszka, Fascynatka Afryki...

    powróciłam po roku spędzonym w Kenii - zapraszam Was do magicznego afrykańskiego świata

    Harcerka, Wędrowniczka, Podróżniczka...

    harcerska dusza pozostaje w człowieku na zawsze...

    Myślicielka, Marzycielka...

    dziś myśl krąży po świecie z prędkością światła. jeśli jakaś Ci się spodoba, złap, zachowaj w sercu i puść dalej...

  • archiwum

  • Statystyki

    • 91,125 odwiedzin od 16.01.2010
  • Kalendarz

    Październik 2011
    P W Ś C P S N
    « wrz   lis »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

